Наша школа - це колиска знань,

Наша школа - це життя початок,

Наша школа - вогник сподівань, 

                                Що запалить полум'я завзято.        

 

Кожна школа, як і людина, має своє обличчя, характер, свої погляди на те чи інше явище. Школа — це храм науки.

Житницький  заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів  – це одна родина, де всі учні добре знають одне одного, постійно спілкуються, разом готують і проводять свята, змагання, допомагають одне одному, старші передають знання, уміння і традиції молодшим. Без цих знань, без набутих у школі, умінь і навичок неможливо обійтися у дорослому житті.

 

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ: 

«Формування та розвиток пізнавальної та комунікативної компетентності на уроках в контексті Нової української школи»

 

Мета сучасного освітнього процесу :

 сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, формувати громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти викликам глобалізації життя.

 

У ЗАКЛАДІ ФУНКЦІОНУЮТЬ:

 спортивна зала

Їдальня на 42 місць

Бібліотека та читальна зала;

Медичний кабінет

                                             У ШКОЛІ ПРАЦЮЮТЬ:

     Житницький  заклад загальної середньої освіти І ступеня  – це єдина родина учнів, учителів, вихователів та батьків, це храм науки, де панують дух творчості, співдружності, співпраці, взаєморозуміння. В с. Житники знаходиться заклад освіти (школа), що має славну історію, давні традиції та сучасні новаторські тенденції в організації навчально – виховного процесу. Сьогодні школа – це рідний дім, у якому переплелися наука і мистецтво, відпочинок і спорт. Школа багата цікавими традиціями, науковими знахідками, талановитими учнями і висококваліфікованими вчителями та вихователями.         

    Головною метою школи є створення оптимальних умов для гармонійного розвитку творчої особистості, виховання всебічно освідченої людини, яка має яскраву індивідуальність, може приймати зважені рішення за складних умов сучасності, усвідомлювати глобальні проблеми людства та національні проблеми і намагатися прийняти посильну участь у їх вирішенні.

    У школі навчаються діти. Тут вчать писати, читати, рахувати, виховують, дають основи знань, з якими діти підуть у самостійне життя.  Діти вчаться вчитися, здобувати знання самостійно, вчаться працювати і розуміти світ, жити поміж людьми. А без знань людина сліпа.

 

Наш заклад—  це велика дитяча країна, де діти проводять значну частину свого часу, своє дитинство і юність.

Школи бувають великі і маленькі, старі і нові, але всі вони дорогі серцю кожної дитини, тому що в них проходить частина життя. Тут діти займаються наукою, танцями, музикою і спортом.

 

 Школа — це дім, де навчаються діти,

В класах до сонечка вікна усі.

Дошки і парти де, можна сидіти,

Актовий зал та квіти в росі.

Є кабінети і зал є спортивний,

Бібліотека і, навіть, музей.

Гарна їдальня й куточки чарівні...

Школа — це світла країна дітей.

Срібний дзвінок урочисто лунає.

В школі є розклад уроків, занять.

То на урок дзвоник враз закликає,

То на перерву всі діти біжать.

У школі закони свої і порядки,

Правила в закладі діють для всіх.

Учні тут різні — дорослі й малятка,

Пісня чудова і радісний сміх.

Школа — це мудрості дивна країна.

Все тут для того, щоб вчитись й рости.

В школі знання здобуває дитина,

Щоб у майбутнє розумним іти.

Школа — це сонечко знань і освіти.

Місце найкраще на цілій землі.

Діти навчаються світ розуміти.

Є вихователі тут й вчителі.

В школі дитинство і юність минає.

Стільки ще тут нерозкритих світів!.

Юні серця щира дружба єднає.

Школу ніхто не забуде в житті!

 

 

 

 

Форми освіти

 

Форми освіти, які забезпечує Житницький ЗЗСО І ступеня

·                інституційна ;

·         індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж).

 Форми здобуття освіти організовуються відповідно до таких нормативно-правових актів:

·         1) Закон України «Про освіту»;

·         2) Закон України «Про загальну середню освіту»;

·         3) Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1187 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року № 347);

·         4) Порядок ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684;

·         5) Інструкція про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затверджена наказом Міністерства освіти України від 15 квітня 1993 року № 102 за погодженням з Мінпраці, ЦК профспілки працівників освіти і науки України, Мінфіном, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27 травня 1993 року за № 56 (далі - наказ № 102);

·         6) наказ Міністерства освіти і науки України «Про оплату праці педагогічних працівників за проведення атестації у екстернів» від 19 березня 2001 року № 127, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 листопада 2001 року за № 924/6115 (далі - наказ № 127);

·         7) Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 20 лютого 2002 року № 128, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 6 березня 2002 року за № 229/6517;

·         8) наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти», затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 05 травня 2008 року № 371 (далі - наказ № 371);

·         9) Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13 квітня 2011 року № 329, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 року за № 566/19304 (далі - наказ № 329);

·         10) Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 25 квітня 2013 року № 466, зареєстроване в Міністерстві юстиції України ЗО квітня 2013 року за № 703/23235 (далі - наказ № 466);

·         11) наказ Міністерства освіти і науки України від 21 серпня 2013 року № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (далі - наказ № 1222);

·         12) Порядок переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 року № 762 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 08 травня 2019 року № 621), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 року за № 924/27369 (далі — наказ № 762);

·         13) Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955), зареєстроване в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2016 року за № 184/28314 (далі - наказ № 8);

·         14) наказ Міністерства освіти і науки України від 21 березня 2018 року № 268 «Про затвердження типових освітніх програм та навчальних програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти» (далі - наказ № 268);

·         15) Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 року за № 564/32016 (далі - наказ № 367);

·         16) наказ Міністерства освіти і науки України від 20 квітня 2018 року № 405 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти II ступеня» (далі - наказ № 405);

·         17) наказ Міністерства освіти і науки України від 20 квітня 2018 року № 406 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня» (далі - наказ № 406);

·         18) наказ Міністерства освіти і науки України від 20 квітня 2018 року № 407 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня» (далі - наказ № 407);

·         19) наказ Міністерства освіти і науки України від 20 квітня 2018 року № 408 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня» (далі - наказ № 408);

·         20) Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 20 серпня 2018 року № 924 (далі - наказ № 924);

·         21) Наказ Міністерства освіти і науки України «Про деякі питання документів про загальну середню освіту» від 16 жовтня 2018 року № 1109, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 12 листопада 2018 року за № 1279/32731;

·         22) Положення про особливості організації форм здобуття загальної середньої освіти в закладах охорони здоров’я, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 13 листопада 2018 року № 1232/2067, зареєстроване у Міністерстві юстиції України 07 грудня 2018 року за № 1391/32843 (далі - наказ № 1232/2067);

·         23) Порядок проведення державної підсумкової атестації, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979 (далі - наказ № 1369);

·         24) наказ Міністерства освіти і науки України від 27 грудня 2018 року № 1461 «Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти» (далі - наказ № 1461);

·         25) Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2019 року № 536, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 22 травня 2019 року за № 547/33518 (далі - наказ № 536) тощо.

·         Організація певних форм здобуття освіти для осіб з особливими освітніми потребами регулюється, крім наказів № 536 і № 8, окремими нормативно-правовими актами, щодо застосування яких Міністерством освіти і науки України окремо надано рекомендації та роз’яснення. Привертаємо увагу до того, що втратили чинність:

·         1) Положення про вечірню (змінну) школу, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 04 липня 2005 року № 397, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15 липня 2005 року за № 758/11038;

ПРИВІТАННЯ

Навчатись на відмінно
Бажаєм вам віднині.
Батькам своїм
на радість,
На славу Україні!

 

 

СТРУКТУРА

 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ:

2022-2023 навчальний рік  розпочинається

1 вересня святом – День знань - і закінчується 31 травня .

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 01.09 по 30.12.2022

ІІ семестр –   

 з 16.01 по 31.05.2023р.

Канікули для учнів:

осінні  з 24.10. по  30.10.2021 

    зимові –  з 02.01.2023   по                15.01.2023 

  весняні – з 27.03.  по 02.04.2023

     літні – з дня закінчення навчального року по 31.08.2023р.

 

 

Останній дзвоник - 31 травня 2023 року.

Розклад дзвінків

1. 09.00- 09.40

2. 09.50-10.30

3. 10.50-11.30

4. 11.40-12.20

5. 12.30-13.10

6. 13.20-14.00