Статут Житницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Ліцензія на впровадження освітньої діяльності

Виписка з Єдиного державного реєстру

Сертифікат про акредитацію освітніх програм

Освітні програми в закладі загальної середньої освіти впроваджуються згідно з навчальними планами, затвердженими Міністерством освіти і науки України (інваріантна складова) та відділом освіти Жащківської районної державної адміністрації (варіативна складова). Додатки до робочого навчального плану:

Структура та органи управління закладу освіти

Управління закладом освіти

1. Система управління закладами освіти визначається законом та установчими документами.

2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:

-засновник (засновники);

-керівник закладу освіти;

-колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;

-колегіальний орган громадського самоврядування;

-інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.

Права і обов’язки засновника закладу освіти

1. Права і обов’язки засновника щодо управління закладом освіти визначаються законами України, установчими документами закладу освіти.

2. Засновник закладу освіти або уповноважена ним особа:

-затверджує установчі документи закладу освіти, їх нову редакцію та зміни до них;

-укладає строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти, обраним (призначеним) у порядку, встановленому законодавством та установчими документами закладу освіти;

-розриває строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти з підстав та у порядку, визначених законодавством та установчими документами закладу освіти;

-затверджує кошторис та приймає фінансовий звіт закладу освіти у випадках та порядку, визначених законодавством;

-здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти;

-здійснює контроль за дотриманням установчих документів закладу освіти;

-забезпечує створення у закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування;

-здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;

-реалізує інші права, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти.

3. Засновник або уповноважена ним особа не має права втручатися в діяльність закладу освіти, що здійснюється ним у межах його автономних прав, визначених законом та установчими документами.

4. Засновник або уповноважена ним особа може делегувати окремі свої повноваження органу управління закладу освіти та/або наглядовій (піклувальній) раді закладу освіти.

5. Засновник має право створювати заклад освіти, що здійснює освітню діяльність на кількох рівнях освіти.

6. Засновник закладу освіти зобов’язаний:

-забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов;

-у разі реорганізації чи ліквідації закладу освіти забезпечити здобувачам освіти можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти;

-забезпечити відповідно до законодавства створення в закладі освіти безперешкодного середовища для учасників освітнього процесу, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами.

Керівник закладу освіти

1. Керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.

Повноваження (права і обов’язки) та відповідальність керівника закладу освіти визначаються законом та установчими документами закладу освіти.

Керівник є представником закладу освіти у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без довіреності в межах повноважень, передбачених законом та установчими документами закладу освіти.

2. Керівник закладу освіти призначається засновником у порядку, визначеному законами та установчими документами, з числа претендентів, які вільно володіють державною мовою і мають вищу освіту.

Додаткові кваліфікаційні вимоги до керівника та порядок його обрання (призначення) визначаються спеціальними законами та установчими документами закладу освіти.

Керівник закладу освіти в межах наданих йому повноважень:

-організовує діяльність закладу освіти;

-вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу освіти;

-призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки;

-забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;

-забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;

-забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу освіти;

-сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу освіти;

-сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти;

-здійснює інші повноваження, передбачені законом та установчими документами закладу освіти.

-керівництво закладом загальної середньої освіти здійснює директор, повноваження якого визначаються законом, статутом закладу освіти та трудовим договором.

Колегіальні органи управління закладів освіти

1. Основним колегіальним органом управління закладу освіти є педагогічна рада, яка створюється у випадках і порядку, передбачених спеціальними законами.

2. Педагогічна рада створюється в усіх закладах освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти, незалежно від підпорядкування, типів і форми власності за наявності не менше трьох педагогічних працівників. Усі педагогічні працівники закладу освіти мають брати участь у засіданнях педагогічної ради.

Педагогічна рада закладу загальної середньої освіти:

-планує роботу закладу;

-схвалює освітню (освітні) програму (програми) закладу та оцінює результативність її (їх) виконання;

-формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;

-розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;

-приймає рішення щодо переведення учнів (вихованців) до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;

-обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

-розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;

-ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;

-розглядає питання щодо відповідальності учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;

-має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;

-розглядає інші питання, віднесені законом та/або статутом закладу до її повноважень.

-Рішення педагогічної ради закладу загальної середньої освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.

Громадське самоврядування в закладі освіти

1. Громадське самоврядування в закладі освіти - це право учасників освітнього процесу як безпосередньо, так і через органи громадського самоврядування колективно вирішувати питання організації та забезпечення освітнього процесу в закладі освіти, захисту їхніх прав та інтересів, організації дозвілля та оздоровлення, брати участь у громадському нагляді (контролі) та в управлінні закладом освіти у межах повноважень, визначених законом та установчими документами закладу освіти.

Громадське самоврядування в закладі освіти здійснюється на принципах, визначених частиною восьмою статті 70 цього Закону.

У закладі освіти можуть діяти:

органи самоврядування працівників закладу освіти;

органи самоврядування здобувачів освіти;

органи батьківського самоврядування;

інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.

2. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіти є загальні збори (конференція) колективу закладу освіти.

3. Повноваження, відповідальність, засади формування та діяльності органів громадського самоврядування визначаються спеціальними законами та установчими документами закладу освіти.

4. У закладах загальної середньої освіти можуть функціонувати методичні об’єднання, що охоплюють учасників освітнього процесу та спеціалістів певного професійного спрямування.

Наглядова (піклувальна) рада закладу освіти

1. Наглядова (піклувальна) рада закладу освіти створюється за рішенням засновника відповідно до спеціальних законів. Порядок формування наглядової (піклувальної) ради, її відповідальність, перелік і строк повноважень, а також порядок її діяльності визначаються спеціальними законами та установчими документами закладу освіти.

2. Наглядова (піклувальна) рада закладу освіти сприяє вирішенню перспективних завдань його розвитку, залученню фінансових ресурсів для забезпечення його діяльності з основних напрямів розвитку і здійсненню контролю за їх використанням, ефективній взаємодії закладу освіти з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, науковою громадськістю, громадськими організаціями, юридичними та фізичними особами.

3. Члени наглядової (піклувальної) ради закладу освіти мають право брати участь у роботі колегіальних органів закладу освіти з правом дорадчого голосу.

4. До складу наглядової (піклувальної) ради закладу освіти не можуть входити здобувачі освіти та працівники цього закладу освіти.

Піклувальна рада має право:

-брати участь у визначенні стратегії розвитку закладу освіти та контролювати її виконання;

-сприяти залученню додаткових джерел фінансування;

-аналізувати та оцінювати діяльність закладу освіти та його керівника;

-контролювати виконання кошторису та/або бюджету закладу освіти і вносити відповідні рекомендації та пропозиції, що є обов’язковими для розгляду керівником закладу освіти;

-вносити засновнику закладу освіти подання про заохочення або відкликання керівника закладу освіти з підстав, визначених законом;

-здійснювати інші права, визначені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.

Особливості відносин між закладами освіти та політичними партіями (об’єднаннями) і релігійними організаціями

1. Державні та комунальні заклади освіти відокремлені від церкви (релігійних організацій), мають світський характер.

2. Приватні заклади освіти, зокрема засновані релігійними організаціями, мають право визначати релігійну спрямованість власної освітньої діяльності.

3. Політичні партії (об’єднання) не мають права втручатися в освітню діяльність закладів освіти.

У закладах освіти забороняється створення осередків політичних партій та функціонування будь-яких політичних об’єднань.

4. Керівництву закладів освіти, педагогічним, науково-педагогічним і науковим працівникам, органам державної влади та органам місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється залучати здобувачів освіти до участі в заходах, організованих релігійними організаціями (крім закладів освіти, визначених частиною другою цієї статті) чи політичними партіями (об’єднаннями), крім заходів, передбачених освітньою програмою.

5. Керівництву закладів освіти, органам державної влади та органам місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється залучати працівників закладів освіти до участі в заходах, організованих релігійними організаціями (крім закладів освіти, визначених частиною другою цієї статті) чи політичними партіями (об’єднаннями).

 

 Кадровий склад Житницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів

2019-2020 навчальний рік

 

Особовий склад працівників закладу налічує:

  •  5 (+ 3 – сезонні оператори котельні) працівників (технічний персонал)
  • 13 педпрацівники, з них:
  • сумісників          - 4

 

  • спеціалістів вищої категорії                 - 4
  • спеціалістів першої категорії                - 7
  • спеціаліст                                                -2

 

  • педагогів із педагогічним званням «старший учитель»      - 3
  • педагогів із педагогічним званням «учитель-методист»     - 1

 

п/п

Прізвища, імя, по батькові

Дата народження

Посада

Назва навчального закладу який закінчив, коли,

№ диплома

Спеціальність за дипломом

Категорія, звання , розряд

 Стаж роботи

 

 

 

1.

Висунько

Лариса Дмитрівна

 

ld.vis@i.ua
0973198482

1972р

директор, вчитель хімії та біології

 

Уманський

державний

педагогічний

інститут,

1994р.,

КК№002580

вчитель біології

та с/г

перша

24р

 

2.

Вегера Альона Сергіївна

 

Alenka217@ukr.net     0961991230

1985р

заст.дир.з н-в.р., вчитель геграфії

Уманський

державний

університет,

2009р.,

ЕР№36963186

біології, географії,валеології та основ екології

перша

11р.

 

3.

Осадчук

Людмила Григорівна

 

ljudohcka@ukr.net  0973599938

1973р

вчитель укр.мови та літ.

Черкаський

державний

університет,

1998р.,

ВС№007540

вчитель укр.мови та літ. , зар.літ.

 вища

27р.10м

 

4.

Гулик Людмила Василівна

 

0930145477

.1962р

вчитель світ.літ., етики, українозн.

Черкаський

педагогічний

інститут,

1984р.,

ИВ-1№142729

вчитель рос.мови та літ.

 перша

36р.

 

5.

Яковлєв

Віктор Інокентійович

 

 0678901913

yakovlev@ukr.net

 

1968

вчитель англ.мови

Переяслав-Хмельницький

державний

педагогічний

університет,

2007 р.,

КХ№3230777

вчитель англ.мови

 11 т.р.

4 р.1.м.

 

6.  

Підпалок Володимир Васильович

 

vasiliuovysh@   ukr.net

0980079705

1979

вчитель фізики

Уманський

державний

педагогічний

університет,

2001р.,

ЕР№16264101

вчитель фізики та труд.н.

 перша

20р.

 

7.

 

 

Шеремета Ігор
Миколайович

 

igorseremeta01@gmail.com.

0687293215

 

вчитель фізичної культури

Київський

державний

педагогічний

університет,
2010р.,
ДСК№198820

 

вчитель фізичної культури

 

 

 

 

12р

 

 

 

 

8.

Бондарева

Оксана Володимирівна

bondarova@ukr.net

  0961865618

1963

вчитель історії, правознавства

Київський

державний

педагогічний

університет, 1987 р.,

ПВ№ 768757

вчитель історії

вища, вчитель методист

25р1м.

 

9.

Величко Оксана Іванівна

 

oksana.veli4ko2016@gmail.com.

0993192146

1972р

вчитель музики, худ. культури

Львівське педагогічне училище,

1992р.,

НТ-1№110338

вчитель музики

м.спец.,           11 т.р.,

старший вчитель

28р.3м

 

10

Браславець Ніна Володимир.

 

brasnina@ukr.net
0989504843

1967р

вчитель початк. класів

Уманський

педагогічний

інститут,

1988р.,

ПВ№636811

вчитель початк. класів

вища, старший вчитель

32р.4м

 

11

 

 

 

 

 

 

 

Гайдай Галина Володимир.

 

galina-gayday.@ukr.net

0971373520

1976р

вчитель початк. класів

Уманський

державний

педагогічний

університет,

1999р.,

ЛБВС

№019484

вчитель початк. класів

 вища,

старший вчитель

23р.9м.

 

 

12

Варварчук Інна Миколаївна

 

innavar31@ukr.net  0936404039

1978р

вчитель початк. класів

Уманський

державний

педагогічний

університет,

1999р.,

МПНХ

№001169

вчитель початк. класів

перша

12р.7м.

13

Гайдай Лілія Олександрівна

 
lilia.pavluyk@gmail.com

0961302476

 

  вчитель початкових класів

Київський

державний

педагогічний

університет ім. Драгоманова

 

студентка

 

4 курсу

-

-

ВАКАНСІЇ:      немає

Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти

 Ліцензований обсяг – 190 учнів

Мережа класів станом на 01.09.2021 року – 40 учнів

 

 

Класи

Кількість

класів

Кількість учнів

1

1

5

2

1

5

3

1

7

4

-

-

5

1

8

6

-

-

7

1

4

8

1

5

9

-

1

10

-

-

11

1

5

 

7

40

 

ОСВІТНІ ПРОГРАМИ,
затвердженні міністерством освіти і науки України

Освітня програма – це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом загальної середньої освіти для досягнення учнями результатів навчання.

Основою для розроблення освітньої програми є Державний стандарт загальної середньої освіти відповідного рівня.

Освітня програма містить:

·         загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти;

·         вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою;

·         перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей та/або предметів, дисциплін тощо, логічну послідовність їх вивчення;

·         форми організації освітнього процесу;

·         опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;

·         інші освітні компоненти (за рішенням закладу загальної середньої освіти).

·        
Освітня програма схвалюється педагогічною радою закладу освіти та затверджується його керівником.

 

Міністерство освіти і науки України затверджує типові освітні програми, які спрямовані на реалізацію мети та завдань освітньої галузі. Заклади загальної середньої освіти можуть використовувати типові або інші освітні програми. Освітні програми, що розробляються на основі типових освітніх програм, не потребують окремого затвердження центральним органом забезпечення якості освіти. На основі освітньої програми заклад освіти складає та затверджує навчальний план, який конкретизує організацію освітнього процесу.

Територія обслуговування 

 

с.Житники 

Жашківського району 

Черкаської області

 

 

Матеріально - технічне забезпечення 

 

Назва показника

Усього

Загальна площа всіх приміщень (кв. м)

1081

Класних кімнат

13

Їх площа

900

Комп’ютерних класів

1

Кількість комп’ютерів у закладі

7

Підключено до інтернету

7

Кількість ноутбуків

2

Кількість майстерень

1

Фізкультурна зала 

1

Їдальня

1

Бібліотека

1

Медичний кабінет

1

Бібліотечний фонд

Кількість книг, брошур, журналів(примірників)

 

3359

У тому числі підручників усього

2025

З них для: 1 – 4 класів

360

5 – 9 класів

1103

10 – 11 (12) класів

562

 

Правила прийому до закладу загальної середньої освіти

 

Зарахування учнів до закладу освіти здійснюється на безконкурсній основі і, як правило, відповідно до території обслуговування, закріпленої за школою.

 

До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років.

 

Переведення учнів до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.У разі переходу учня до іншого закладу освіти для здобуття загальної середньої освіти батьки або особи, які їх замінюють, подають до школи заяву із зазначенням причини переходу та довідку про продовження навчання в іншому загальноосвітньому навчальному закладі.

 

Перелік необхідних документів для зарахування дітей до 1 класу:1. Заява від батьків. 2. Медична картка дитини. 3. Копія свідоцтва про народження дитини.

 

Перелік необхідних документів для зарахування до 10 класу: 1. Заява від батьків. 2. Медична довідка. 3. Копія свідоцтва про народження дитини. 4. Свідоцтво про закінчення базової загальної середньої освіти з додатком. 5. Особова справа.

 

Перелік необхідних документів для зарахування до інших класів: 1. Заява від батьків. 2. Медична картка дитини. 3. Копія свідоцтва про народження дитини. 4. Особова справа.

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Розпочато роботу для створення умов доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами. Наявний пандус для безперешкодного доступу дітей-інвалідів опорно-рухового апарату до закладу.

Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти 

 

Відсутні

Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати 

Відсутні

ПРАВИЛА ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Ми – у безпеці

1. По дорозі від дому до школи і від школи додому дотримуйся правил  дорожнього руху, не пустуй та будь уважним. 

2. Школа – територія, на якій не місце будь-яким видам зброї, в тому числі ножам, вибуховим, вогненебезпечним речовинам, газовим балончикам, алкогольним напоям, цигаркам, наркотикам, токсичним речовинам. 

3. Йти зі школи та її території можна лише з дозволу вчителів або заступника директора з НВР  (попередньо узгодивши з батьками). 

4. Цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у школі та за її межами. 

5. Уважно дослухайся та неухильно дотримуйся інструктажів педагогів щодо дотримання правил пожежної безпеки, вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності під час занять та користуючись навчальним та спортивним обладнанням. 

6. Дбай про власне здоров’я та здоров’я оточуючих тебе людей. 

7. У приміщенні школи не кричи, не бігай, не штовхайся, підтримуй порядок. 

8. Рухаючись коридором, східцями, ходи спокійно з правої сторони. 

9. Дослухайся рекомендацій вчителів та чергових учнів. 

10. Не їж на ходу, користуйся їдальнею на перерві, за графіком. 

11. Поводься гідно та поважай честь і гідність людей, які знаходяться поруч. 

Ми – патріоти. Ми – ввічливі.

1. Поважай державну мову та державні символи України, шануй символіку 

закладу: гімн, прапор, емблему. 

2. Утверджуй повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства. 

3. Висловлюй свої погляди, не зачіпаючи та поважаючи гідність і почуття  інших людей. 

4. Не конфліктуй, утверджуй культуру життя у взаєморозумінні, мирі та  злагоді з іншими людьми. 

5. Будь привітним. 

6. Поважай старших за себе людей. 

7. Не ображай молодших за себе школярів. 

8. Шануй батьків. 

9. Будь милосердним, бери участь у волонтерській діяльності. 

10. Стався до інших так, як би хотів, щоб ставилися до тебе. 

Ми – старанні і наполегливі

Учень: приходить до школи за 10-15 хв. до початку навчальних занять і з дзвінком займає своє робоче місце, готує все необхідне навчальне приладдя до уроку;

сумлінно навчається, старанно виконує домашні завдання, відповідає  за якість і кількість засвоєних знань;

самостійно виконує навчальні завдання без використання зовнішніх джерел інформації, крім дозволених вчителем;

присутній на всіх навчальних заняттях, окрім випадків, викликаних  поважними причинами;

використовує у навчальній або дослідницькій діяльності лише  достовірні джерела інформації та грамотно вказує джерела;

  не фальсифікує або не фабрикує інформацію, дослідження, наукові результати з їх наступним використанням у роботі;

не здійснює або не заохочує будь-якими способами зміни отриманої  оцінки;

під час уроку не користується мобільним телефоном, іншими гаджетами, пристроями без погодження з педагогічним працівником;

береже навколишнє середовище, дбає про чистоту та порядок на території школи, береже майно школи;

сприяє збереженню та примноженню традицій закладу, підвищення  його престижу власними досягненнями у навчанні, спорті, творчості. 

 

ПРАВИЛА ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ

1. Працівники закладу здійснюють свою діяльність на засадах Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про авторське право і суміжні права», «Про захист персональних даних», «Про звернення»,  «Про запобігання корупції», Цивільного кодексу України, Конвенції ООН «Про права дитини» , Статуту Житницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів та інших нормативно-правових актів чинного законодавства України та нормативних (локальних) документів. 

2. Трудова дисципліна працівників закладу ґрунтується на свідомому і сумлінному виконанні своїх трудових обов’язків і є необхідною умовою організації ефективної праці та навчального процесу. Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та громадського впливу. 

3. За обсяг та якість матеріалу, що вивчається здобувачами освіти, за вибір  методики викладання несуть відповідальність педагоги. 

4. Перелік обов’язків педагогічних працівників закладу визначено «Правилами внутрішнього розпорядку для працівників Житницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів», які встановлюють внутрішній розпорядок в навчальному закладі, затвердженими посадовими інструкціями, умовами Колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом.

 

ПРАВИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ

1. Підтримувати партнерські стосунки з учасниками освітнього процесу. 

2. Сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною 

передбачених нею результатів навчання. 

3. Виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля. 

4. Виховувати повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів дитини та 

інших учасників освітнього процесу. 

5. Виховувати дбайливе ставлення до фізичного і психічного здоров'я дитини, сприяння розвитку її здібностей, формування навичок здорового способу життя. 

6. Виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливого ставлення до історико-культурного надбання України. 

7. Сприяти формуванню у дитини культури діалогу, культури життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану. Відповідальність за поведінку дитини в школі та на її території несуть батьки. 

8. Сприяти формуванню усвідомлення необхідності додержання Конституції,  законів України, захисту суверенітету і територіальної цілісності України. 

9. Дотримуватись Статуту закладу. 

10. Сприяти керівництву закладу освіти у проведенні розслідування щодо  випадків булінгу (цькування). 

 

11. За несумлінне виховання дитини батьками застосовувати заходи 

громадського впливу. 

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА

1. Дотримуватись норм Конституції України, чинного законодавства та  локальних нормативних документів закладу. 

2. Здійснювати освітню діяльність на засадах партнерства, поважати честь і гідність усіх учасників освітнього процесу. 

3. Дотримуватись режиму роботи закладу. 

4. За безпеку життєдіяльності учасників освітнього процесу у закладі несуть  відповідальність особи згідно з чинним законодавством. 

5. Сприяти діяльності Піклувальної ради закладу. 

6. Розглядати та затверджувати на засіданнях Координаційної Ради питання освітньої діяльності закладу (класно-урочної, позаурочної, освітньої програми закладу, створення безпечних умов у закладі, стимулювання, заохочення чи притягнення до дисциплінарної відповідальності, розгляд звернень, скарг, пропозицій, конфліктів, формування позитивного психологічного мікроклімату, удосконалення освітньої діяльності та матеріально-технічної бази школи, ефективне використання фінансування, з урахуванням опитування всіх учасників освітнього процесу та на підставі рішень та рекомендацій спеціальних Комісій .

 

 

ПРИВІТАННЯ

Навчатись на відмінно
Бажаєм вам віднині.
Батькам своїм
на радість,
На славу Україні!

 

 

СТРУКТУРА

 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ:

2022-2023 навчальний рік  розпочинається

1 вересня святом – День знань - і закінчується 31 травня .

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 01.09 по 30.12.2022

ІІ семестр –   

 з 16.01 по 31.05.2023р.

Канікули для учнів:

осінні  з 24.10. по  30.10.2021 

    зимові –  з 02.01.2023   по                15.01.2023 

  весняні – з 27.03.  по 02.04.2023

     літні – з дня закінчення навчального року по 31.08.2023р.

 

 

Останній дзвоник - 31 травня 2023 року.

Розклад дзвінків

1. 09.00- 09.40

2. 09.50-10.30

3. 10.50-11.30

4. 11.40-12.20

5. 12.30-13.10

6. 13.20-14.00