Тимчасовий порядок організації освітнього процесу

у Житницькому ЗЗСО І ступеня

в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби

(COVID-19) у 2021/2022 навчальному році

Розроблено відповідно до постанови Головного державного санітарного лікаря України від 26.08.2021 № 9 «Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» . Додаток до листа МОН №1236  від 09.12.2020 «Рекомендований алгоритм дій керівника ЗЗСО у разі виявлення у здобувача освіти та/або працівника ЗЗСО ознак гострого респіраторного захворювання».

І. Вхідний скринінг, правила поведінки педагогічних працівників та персоналу.

1. Усі працівники  заходять через центральний вхід.

2. Увесь персонал  проходить термометрію на центральному вході перед початком робочого часу (за 15хв) із занесенням даних до щотижневого аркуша контролю термометрії.

3. Вимірювання температури тіла проводиться безконтактним термометрів на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

4. Відповідальна особа оглядає персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

5. У разі виявлення працівника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами він до роботи не допускається.

6. При виявленні підвищеної температури або респіраторних симптомів вдома, працівник повідомляє керівництво та залишається вдома.

7. У випадку появи симптомів, вказаних вище, під час занять, працівник інформує дирекцію і залишає приміщення закладу або направляється у виділену спеціальну кімнату до виклику швидкої медичної допомоги.

8. Для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, максимально використовувати засоби зв’язку (телефон, Інтернет). Контакт між персоналом обмежується.

9. У закладі засобами індивідуального захисту забезпечені всі здобувачі освіти (відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту населення) та працівники, з розрахунку на 5 робочих днів).

10. Під час пересування приміщеннями закладу використання захисних масок є обов’язковим  . Захисні маски під час занять можуть не використовуватися.

11. У кожному приміщенні закладу є урни « Використані маски та рукавички», з одноразовими пакетами, куди викидають використані речі.

12. Педагогічні працівники, які приходять на роботу після початку занять, зобов’язані пройти температурний скринінг індивідуально.

13. У разі відсутності відповідальної особи  вхідний скринінг працівників проводить директор.

 

ІІ. Допуск здобувачів освіти до навчальних занять проходить центральним входом 1-4 класи

1. Відповідальність за прихід до закладу здорової дитини несуть батьки (опікуни).

2.Учні 1-4 класів приходять до Житницького ЗЗСО І ступеня ( далі – заклад освіти) в проміжок часу між 8.30 і 9.00 год.

 

               4.У приміщення закладу освіти учні заходять  по черзі, дотримуючись вимог соціального дистанціювання та уникаючи скупчень. Для цього рухаються по розмітці перед входами.3.Відповідальна особа  або черговий вчитель проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття в дитини, робить записи в Журналі огляду.

5. У приміщення закладу освіти учителі заходять у захисних масках на обличчі або інших засобах індивідуального захисту, окрім учнів 1-4 класів (маски в учнів 1-4 класів мають бути у портфелі).

Увага! Вхід здобувачів освіти до приміщення закладу освіти дозволяється при наявності на обличчі захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях і на вулиці. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим!

6. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супровідних осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.

Спілкування педагогічних працівників з батьками ( опікунами) здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку або на гімназійному подвір'ї.

6. Якщо у відповідальної особи виникає підозра щодо наявності в учня інфекційного захворювання, то його відправляють до основного входу до приміщеннязакладу, біля якого відповідальна особа  проведе вимірювання температури безконтактним термометром.

7. За наявності температури або симптомів респіраторного захворювання

( кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається: - якщо дитина прийшла із супроводом ,то рекомендують  звернутись до сімейного лікаря; - якщо дитина прийшла без супроводу, то його поміщають у спеціальнукімнату ізоляції і по телефону викликають батьків(опікунів) дитини та у разі необхідності – швидка медична допомога. Після цього черговим адміністратором і батьками приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я. Відповідальна особа веде облік таких здобувачів освіти.

8. Відсторонена від занять дитина повертається після одужання в школу з  довідкою від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

9. На вході усіх приміщень організовано місця для обробки рук антисептичними засобами.

10. Під час переміщення приміщеннями використання захисних масок є обов’язковим.

11. Зміна масок кожні 3 години. Для використаних масок та рукавичок у кожному приміщенні закладу  є спеціальні урни з етикетками.

12. Переміщення здійснюється через два входи – центральний та запасний – з дотриманням безпечної дистанції.

13. Черговий адміністратор та відповідальна особа щоденно проводять моніторинг та аналіз від відвідування занять здобувачами освіти з метою раннього виявлення збільшення захворюваності ( дані фіксуються у журналі в учительській).

Особам, які не є учасниками освітнього процесу, а також батькам та особам, які супроводжують учнів, вхід у приміщення школи заборонений!

Здобувачі освіти без захисної маски на обличчі, з ознаками гострої респіраторної хвороби, з температурою понад 37,2 С не допускаються до закладу освіти!

ІІІ. Організація освітнього процесу

1. Організація освітнього процесу в школі, враховуючи епідемічну ситуацію, за формами:

1.1.Очна – у разі відсутності карантинних обмежень(здійснюється через поєднання традиційної освіти та он-лайн технологій, зокрема на початку навчального року, коли необхідно провести «коригуюче» навчання);

1.2. Змішана (як з очним, так і з дистанційним компонентами) – в умовах адаптивного карантину;

1.3. Дистанційна – в умовах карантину.

2. Для мінімізації руху навчання буде проводитись в класних кімнатах..

3. Тривалість кожної перерви збільшена на 10 хвилин. Це викликано необхідністю провітрювання класів та харчування здобувачів освіти. При цьому половину перерви учні знаходяться в класі, а половину – в коридорі: у той час коли діти в коридорі, здійснюється 10 хвилинне провітрювання класів.

4. За сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на шкільному  подвір'ї  у присутності вчителя, що проводив урок.

5. Уроки інформатики проводяться в кабінеті з дотриманням дистанції.

6. Уроки фізичної культури проводяться на свіжому повітрі. За умови несприятливої погоди у спортивному залі.

7. Педагоги за можливості проводять заняття з окремих предметів на відкритому повітрі.

8. Після кожного навчального заняття проводиться провітрювання впродовж – 10 хвилин.

9.Виховна робота організовується по класах. Масові заходи тільки з використанням соціальних мереж (онлайн – конкурси, вікторини, тематичні дні, тижні).

10. Для організації освітнього процесу педагоги  будуть використовувати такі платформи: Googleclassroom, Zoom, Вайбер.

11. На вході до закладу  та у  приміщеннях передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики корона вірусної хвороби COYID-19.

12. Запроваджується гнучка структура навчального року з можливістю внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів з урахуванням епідеміологічної ситуації.

 

ІУ. Організація дотримання правил гігієни та протиепідемічних заходів.

1. Основним заходом гігієни є миття рук з милом ( 30-40 секунд).

У приміщенні закладу є  рукомийник з  рідким милом та одноразовими рушниками.

2. На вході до всіх приміщень  організовано місця для обробки рук

антисептичними засобами. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

3. Організовується централізований збір використаних засобів

індивідуального захисту технічним персоналом.

У. Організація питного режиму та харчування

1. У період карантину організація питного режиму відбувається із

використанням індивідуального (пляшки з водою) посуду.

2. З метою запобігання поширенню корона вірусної хвороби за кожним

класним колективом закріплено відповідну перерву для харчування.

Графік харчування здобувачів освіти такий:

1-4 класи   -   10.30- 10.50 год.

 

3. У їдальні забезпечується відстань між столами не менше 1.5 м та розміщення за столом не більше 4 осіб.

4. Вхідний скринінг персоналу харчоблоку:

- термометрія перед початком роботи (за 20 хвилин) із занесенням даних до журналу контролю.

- вимір температури тіла здійснюється безконтактно відповідно до інструкції з використання термометра.

- при виявленні температури чи симптомів гострого респіраторного захворювання співробітника, до роботи не допускається.

 

5. Усі працівники харчоблоку працюють у засобах індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових рукавичках, які змінюють після кожної дії ( виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов’язаних між собою. Засоби індивідуального захисту є у наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну-безпосередньо на робочому місці кожного працівника.

7. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту ( захисних масок, одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник харчоблоку ретельно миє руки з милом або обробляє антисептичним засобом.

8. У закладі організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички» з подальшою утилізацією.

9. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

10. При організації харчування працівники суворо дотримуються правил особистої гігієни: рукомийники, мило рідке, паперові рушники( або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

11. З працівниками харчоблоку проведено навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації. Відповідальність за виконанням цих вимог несуть працівники їдальні.

12. Забезпечення працівників їдальні засобами індивідуального захисту (захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками, антисептиком, безконтактним термометром тощо) здійснює виконавець послуг харчування.

Постанова ГДСЛУ_9_ЄЦП.pdf
Adobe Acrobat Document 2.2 MB

ПРИВІТАННЯ

Навчатись на відмінно
Бажаєм вам віднині.
Батькам своїм
на радість,
На славу Україні!

 

 

СТРУКТУРА

 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ:

2022-2023 навчальний рік  розпочинається

1 вересня святом – День знань - і закінчується 31 травня .

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 01.09 по 30.12.2022

ІІ семестр –   

 з 16.01 по 31.05.2023р.

Канікули для учнів:

осінні  з 24.10. по  30.10.2021 

    зимові –  з 02.01.2023   по                15.01.2023 

  весняні – з 27.03.  по 02.04.2023

     літні – з дня закінчення навчального року по 31.08.2023р.

 

 

Останній дзвоник - 31 травня 2023 року.

Розклад дзвінків

1. 09.00- 09.40

2. 09.50-10.30

3. 10.50-11.30

4. 11.40-12.20

5. 12.30-13.10

6. 13.20-14.00